У столиці так і не з’явилися паркінги

Запевняючи киян ще два роки тому назад в коментарях для ЗМІ перший заступник голови КМДА Денис Басс (який на сьогодні вже не є повноважний), що архітектурно-містобудівна рада ухвалила схему розміщення багатоповерхових паркінгів до 2020 року,столична влада так і не спромоглася виконати своїх зобов'язань.

Здавалося добре нарешті і столиця розпочала рух в бік цивілізованого співіснування людей і машин. Зокрема, підземні паркінги планувалося облаштувати під Михайлівською та Почтовою площами, на вулицях Володимирській, Трьохсвятительській, Глибочицькій, Богдана Хмельницького та на Кудрявському узвозі. Також планувалося створити паркінги під бульварами Шевченко та Лесі Українки, Дружби Народів та Перова. Але на дворі вже березень 2009 р. і якщо пройтися перерахованими вулицями, то на жодній не ведеться подібного будівництва. Для будівництва наземних та підземних паркінгів планувалося виділити 94 земельні ділянки, 26 з яких зі слів представників столичної влади були вже визначені на той час, при чому у центральній частині міста планувалося побудувати невеликі підземні паркінги, а на периферії – підземно-надземні, а біля великих транспортних вузлів – паркінги, які розвантажать столичні дороги. Судячи з усього змін суттєвих не відбулося і столичні паркінги які на той час були розраховані на 230 тисяч машиномісць, в разі виконання цієї програми будівництва таких багатоповерхових стоянок мало зрости вже до 350 тисяч. Можливо все ще продовжують готувати документацію для того, щоб винести ці проекти на інвестиційні конкурси. А можливо потрібно було заявити і просто не виконати зіславшись на кризу. В той же самий час у столиці України відбулася презентація першого в Україні п'ятиярусного автоматизованого паркінгу (дослідного зразка), побудованого спільними зусиллями Інституту паркувальних систем і "Першого сервісного металоцентру "СавВАТС". Такий паркінг є оригінальним і переконливим прикладом ефективного забезпечення жителів великих міст паркомісцями для безпечного і надійного зберігання індивідуальних і службових автомобілів, раціонального використання перш за все земельних ресурсів. Судячи з усього столична влада не виявляє увагу до облаштування автоматизованих паркінгів у Києві. Не реагуючи на пропозиції згаданої проектної організації. Адже Інститут паркувальних систем, будучи базовою організацією Міністерства регіонального розвитку і будівництва України у напрямку "Проектування архітектури і містобудування при створенні та будівництві паркінгів, гаражів і автостоянок" пропонує збільшити ємність існуючих земельних ділянок у 2-9 разів шляхом будівництва швидкоспоруджуваних металевих модульних автостоянок. У столиці ж 20% території міста займають відкриті наземні паркування по 100-150 місць, це величезні території. Однак, запровадивши нові технології, на їх місці можна ставити до 1000 авто. Автоматизовані паркінги дадуть змогу зберегти історичну архітектуру. Наприклад, автоматизовані паркінги можна встановлювати на в'їзді у Київ, біля новобудов і торговельних центрів. Про це треба думати сьогодні, завтра буде запізно. Адже не за горами Євро-2012. За деякими даними на момент проведення у Києві Євро-2012 у столиці буде понад 1 000 000 автомобілів. Приблизно 300 тисяч авто будуть забезпечені різного роду стоянками. А куди ставити інші 700 тисяч автомашин?

Кошовий С.А. Член Ради Київської міської організації Єдиного Центру, головний спеціаліст з інформаційних питань Секретаріату КМО Єдиного Центру

Источник: Київська міська організація "Єдиний центр"

Назад

Автоматические парковочные системы, многоярусные парковочные системы, многоярусные паркинги, установка автоматических парковок, многоярусные автопаркинги, автоматизированные паркинги, карусельные парковки, гидравлические подъемники автомобильные, карусельные автоматические парковки, механизированные паркинги, многоуровневая парковка, перехватывающие парковки, автоматические Парковки для Евро 2012, механический паркинг, компактный паркинг, кассетные паркинги, лифтовые паркинги, многоуровневые автоматические паркинги, модульные парковки, мульти паркинг.